InfoPanel
Програма «INFOPANEL 2.1» розроблена компанією «DOORS Consulting» і призначена для формування адресних програм, підбору площин, аналізу стану та ефективності носіїв зовнішньої реклами.
Ця версія є розвитком програми «Infopanel» і включає розвинений менеджер проектів, оновлений модуль формування презентаційних матеріалів, модернізований блок роботи з регіонами.
Основним робочим документом є проект. Це дозволяє проводити оперативний підбір площин для рекламної кампанії у межах усієї України. Отримувати медіаметрію як по окремих містах, так і по всій адресній програмі в цілому.
Інтуїтивний інтерфейс, що працює з базою даних рекламних поверхонь, дозволяє проводити ефективний підбір та аналіз місць для розміщення зовнішньої реклами, наносити їх на електронні карти та формувати звіти, а також презентації адресних програм.
Як вихідні дані для аналізу клієнт отримує наступний набір параметрів:
- Опис площини (Адреса, Власник, Розмір, Тип площини);
- Фотографію конструкції у навколишньому міському середовищі;
- Показники OTS та GRP, отримані в результаті обробки даних збору пасажиропотоків, які проводяться двічі на рік.
Програма «Infopanel» складається з кількох функціональних блоків, у яких присутні:
- можливість вибору даних по фільтру (міста, конструкції, вулиці, власники, типи площин),
- можливість аналізувати медіапоказники,
- можливість відображати площини на картах 28 міст,
- можливість перегляду площин на Google map,
- можливість довільного, тимчасового групування площин, що дозволяє наносити різні групи площин на карту різним кольором,
- можливість переглядати історію сюжетів,
- можливість експорту даних в Excel, Power Point і Google map,
- можливість створювати та зберігати проекти для подальшої роботи,
- можливість проводити розрахунок медіа параметрів Reach&Frequency у масштабах міста та країни.